11/2010
Redaktor naczelny poleca
Pojawienie się na rynku polskiej edycji magazynu Digital Camera okazało się wielkim wydarzeniem. Zainteresowanie pierwszym wydaniem DCP przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Z informacji, które na bieżąco spływają do nas z monitorowanych sieci sprzedaży wynika, że już po tygodniu sprzedano ponad 60 procent całego nakładu! To świetny wynik, który najlepiej dowodzi jak potrzebny na polskim rynku był tego typu tytuł. I jak duża żądza wiedzy tkwi w ambitnych fotoamatorach, czemu wyraz daliście zarówno w listach, mailach jak i ankietach, których do 10 października otrzymaliśmy ponad 500! Jasno mówicie w nich czego oczekujecie: przede wszystkim dobrych, inspirujących zdjęć i fachowych, praktycznych porad, które pomogą wam szlifować warsztat, i lepiej wykorzystywać swoje lustrzanki. A tego akurat w Digital Camera Polska nigdy nie zabraknie. Szczegółowe wyniki ankiety znajdziecie na str. 129. Czytelnicy, którzy nie wzięli w niej jeszcze udziału, nadal mają szansę – im więcej wniosków, opinii i sugestii, tym lepiej będziemy mogli dopasować DCP do Waszych oczekiwań. Chcemy żeby było to pismo skrojone na miarę Waszych potrzeb. Pozytywne opinie i optymistyczne prognozy, które docierają do redakcji są dla nas najlepszą nagrodą i motywacją. A musicie wiedzieć, że dopiero nabieramy rozpędu.