Europejski program Canon Professional Services dostępny w Polsce
Zakres świadczeń oferowanych w ramach pakietów CPS (Srebrny, Złoty, Platynowy) będzie stale rozwijany, dzięki czemu użytkownicy sprzętu Canon będą mieli dostęp do szeregu udogodnień w codziennej pracy.
Europejski program CPS jest bezpłatną usługą, którą Canon oferuje profesjonalnym użytkownikom sprzętu foto i wideo, dając tym samym dostęp do wielu korzyści. Wśród nich wymienić można m.in. wsparcie CPS podczas większych imprez, naprawę zarejestrowanego sprzętu w trybie priorytetowym, a także lokalne wsparcie CPS w wybranych krajach europejskich. W zależności od poziomu członkostwa (Srebrny, Złoty, Platynowy) w ramach CPS można będzie także otrzymać zastępczy sprzęt na czas naprawy.
Na początku program Canon Professional Services w Polsce będzie dostępny w pakiecie Srebrnym. Rejestracja na tym poziomie wymaga zgłoszenia dwóch body i trzech obiektywów wskazanych przez CPS. Listę zakwalifikowanego sprzętu można znaleźć na europejskiej stronie Canon Professional Services: cps.canon-europe.com/Public/QualifyingProducts
Każdy zarejestrowany w CPS użytkownik sprzętu profesjonalnego Canon otrzyma swój indywidualny numer oraz kartę potwierdzającą członkostwo. Czas realizacji naprawy produktów zarejestrowanych w CPS na poziomie Srebrnym wynosi 5 dni roboczych. Sprzęt zastępczy wydawany będzie w miarę dostępności.
Naprawy w ramach CPS w Polsce realizowane będą przez "Centrum Serwisowo Informacyjne Foto i Video", ul. Żytnia 15, 01-014 Warszawa, tel. +48 22 379 20 90, fax. +48 22 379 20 91, e-mail: info@e-csi.pl, www.e-csi.pl
Szczegółowe informacje o CPS
- Ogólne informacje na temat CPS: www.canon.pl/cps
- Rejestracja w CPS: cps.canon-europe.com
- Lista produktów kwalifikowanych do programu CPS: cps.canon-europe.com/Public/QualifyingProducts
- Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania: www.canon.pl/cps